חדשות והשמעות במוזיקה 01.09.12

יואב דילאון ודוד קליגר Comments Off on חדשות והשמעות במוזיקה 01.09.12
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגזין חדשות המוזיקה החסידית של רדיו קול חי, מתוך התכנית מוצ"ש מוזיקלי עם יוסי אייזנטל ובעריכת יואב דילאון ודוד קליגר. האזנה נעימה!

חדש מחרוזת פרוג'קס X אהרלה סאמעט!

יותר משלש שנים אחרי הפרק האחרון בסדרת 'פרוג'קט איקס' של יוחי בריסקמן, אנו זוכים לדיסק נוסף בשעה טובה ולראשונה חושף בריסקמן באלבום רשמי, את הזמר אהרל'ה סמט שמבצע צרור שירים חסידיים ומוכרים  – להיטים חדשים לצד נוסטלגיים ואהובים מכל החסידויות והסגנונות, על העיבוד הופקד איך לא יענקי בריסקמן,

 

חדש מחרוזת אליקים ביננשטוק עם יוני אליאב ותזמורתו!

זמר החתונות הנודע אליקים ביננשטוק מגיש יחד עם יוני אליאב ותמורתו אלבום חתונות משובח ומושקע מאוד עם כל הלהיטים העכשוויים, באלבום גם נחשף ילד פלא חדש בנו של אליקים – נתנאל שמו, באלבום מנגנים טובי הנגנים כמו דני פלאם, חיליק פראנק, דודי סתר ועוד, אנו נאזין בהשמעת בכורה עולמית למחרוזת מיוחדת אותה הכנו עבורכם המכילה את "מידת הרחמים" שיר אותו מבצע במקור הזמר מאיר גפני, ואת השיר "קח את שלי" בלחנו של יובל סטופל, על העיבודים כמובן יוני אליאב…

 

חדש אליקם בוטה אנא ענני!

הזמר אליקם בוטה מגיש סינגל עוצמתי לכבוד ימי הרחמים והסליחות "אנא ענני" שמו, את המילים כתב יחד עם רוני אחיאל שגם הלחין את השיר, לעיבוד המדהים אחראי עמוס כהן,

 

חדש אסף שפר קראתי בכל לב!

הזמר והיוצר אסף שפר יוצא בשיר חדש לקראת ראש השנה והימים הנוראים "קראתי בכל לב" שמו,   נספר לכם שהלחן של אסף עצמו, העיבוד המצויין של עמי כהן, ועל המקהלות מי אם לא מקהלת "קהל חסידים" מבית "ביק הפקות" המונה בין השאר את ידידינו הקלידן ישראל פריד שנטש פה את הקלידים לטובת הקולות וכן את ישראל ברגמן ועוד ועוד…

 

חדש מלוך משה ברגר והנער אבי ניר!

הזמר משה ברגר מוציא בימים אלו לאחר שנתיים של עבודה אלבום חדש העונה לשם "מלוך", כל השירים הנם לחניו של משה ומתארחים בו אומנים אורחים כמו אברימי רוט, ליפא גלאנץ, ירון בר ועוד, על העיבוד הופקד המוסיקאי רפאל גריידי, אנו נאזין   לשיר הנושא של האלבום אותו מבצע ברגר בדואט עם הנער אבי ניר.

 

חדש בריו חקשור צדיק ה'!

בשבוע הקרוב יצא לאור אחד מחלומות חייו של הזמר בריו חקשור האלבום "אנעים זמירות", אלבום בו הוא מבצע שירים שקטים מוכרים בהגשה משלו, לפני שאתם רצים לחנות לקנות קבלו השמעת בכורה עולמית לביצוע של השיר צדיק ה' (או בשמו הנוסף ראה ה'), אותו מבצע במקור הזמר אפרים מנדלסון….בריו והפסנתר…

 

חדש ניגון המגיד ממעזריטש דעם רבינס' טיש 3!

כפי שסיפרנו לכם בתקופה האחרונה המפיק חיים חזין למרות הקשיים המשיך לעבוד על הפרוייקט דעם רבינס' טיש 3, ובימים אלו האלבום הכפול יוצא לאור, אם חשבתם שתצליחו לשמוע את האלבום לפני ר"ה מסתבר שלא תצליחו רק אם אתם טסים לאומן כי המכירות יתחילו רק שם   ממעזריטש" ניגון שהובא לברסלב ע"י זקני אנ"ש, המבצע הוא הזמר אברימי מושקוביץ ועל העיבוד אבי ז'נו.

 

חדש ישראל פרנס כבקרת!

הזמר ישראל פרנס מגיש לקראת הימים הנוראים שיר חדש על המילים "כבקרת רועה עדרו", הלחן שלו יחד עם משה בלייכברד, העיבוד של גלעד פוטולסקי

 

חדש מאיר רונקין אברהם אבינו!

ילד הפלא בן ה-12 וחצי, מאיר רונקין תלמיד ביה"ס "מלאכים" מגיש סינגל ראשון אותו כתב והלחין "אברהם אבינו" שמו, לעיבוד אחראי דניאל בנסמיאן.

חדש גיא אזיקרי זה הזמן!

הזמר גיא אזיקרי מחדש שיר ישן "זה הזמן" שמו, הלחן במקור של יזהר אשדות, את המילים החדשות כתב גיא, ולעיבוד אחראי כפיר סימן טוב ואנו משמיעים לכם אותו כאן בהשמעת בכורה עולמית.

חדש אחות קטנה אבי טל ויוסף הדר!

המלחין יעקב מנשה מגיש לחן חדש לפיוט הידוע והמוכר "אחות קטנה" אותו הוא עצמו גם מבצע הפעם בקולו, ובעזרת קולותיהם של אבי טל ויוסף הדר, העיבוד של אבי טל ואנו משמיעים זאת כאן בבכורה עולמית.

 

חדש הרב שמואל שטרן שיר על תורה ל"ג!

הרב שמואל שטרן הינו ראש ישיבת נחלי נצח בירושלים ומשפיע חשוב בחסידות ברסלב והוציא לאור כמה מספר דיסקים בימים אלו יוצא אלבומו הרביעי במספר "שבעת הקבצנים" שמו, כשם של אחד הסיפורים המופיעים בסיפורי מעשיות לר' נחמן מברסלב, מילות השירים הם מתוך התורות של רבי נחמן בליקוטי מוהר"ן ואנו נאזין בהשמעת בכורה עולמית לשיר הנקרא "תורה ל"ג" המדבר על מצוות ריקודים ושמחת חתן וכלה.

 

חדש יובל טייב נחמוני!                                                                                          

הזמר יובל טייב גם הוא חוזר לימי קדם ומחדש את הקלאסיקה "נחמוני" במלא עוצמת הרגש והנשמה, בהפקה מוזיקלית מושקעת ויוצאת דופן של המעבד המוכשר דוד ביתן, בשילוב כנרים ונגנים מטורקיה, השיר במקור לפני 15 שנה בוצע ע"י הזמר משה בן מור, למילים של מיקי אפל, ולחן של עופר לב.

חדש יצחק מאיר הלפגוט והכנר יצחק פרלמן כל נדרי!                                                                            

כעת לשיר ואלבום שמפאת העומס נדחק מעט לשוליים לצערינו, אבל אי אפשר לוותר עליו – החזן יצחק מאיר הלפגוט מוציא בימים אלו יחד עם הכנר יצחק פרלמן אלבום חדש העונה לשם "הדים לנצח", אנו נאזין לביצוע מיוחד לכל נדרי.

 

חדש איציק דדיה מארח את דניאל אהביאל רבי נחמן!                                                                        

השנה באומן יהיה אורח חדש איציק דדיה שמו, ולכבוד הנסיעה הראשונה שלו, החליט איציק להקליט שיר לכבודו של רבי נחמן מברסלב, להקלטת השיר צירף אליו איציק את אמן הכינור הבינלאומי והברסלבאי דניאל אהביאל, את המילים כתבו אלי כהן ודודי איינהורן, הלחין בני בשן, והעיבוד של שלמה ברונר.

 

חדש דורון ברדא בן אדם!

הזמר דורון ברדא מחדש את פיוטי הסליחות "בן אדם" ו"אדון הסליחות" ומגיש אותם בעטיפה חדשה ובעיבוד מוצלח של ידידנו המוכשר דוד ביתן.

חדש אבירם ג'רפי ואלעד שער מחרוזת חברים שרים בניגון חוזר!                                                       

מנהלו האישי של הזמר אלעד שער אבירם ג'רפי תמיד היה שר, זה התחיל בעצם בילדותו המשיך כסולן להקת הרבנות הצבאית, לאחרונה החליט אבירם בעידודיו של חבריו למקצוע לחזור לקדמת הבמה וחשב על פרוייקט יחודי במגזר החרדי, וכך יצא לפועל ביחד עם אלעד שער פרוייקט "חברים שרים בניגון חוזר"       מטרתו להחיות את השירים הישנים היפים שגדלנו עליהם מבית אבא עם הצלילים הבלתי נשכחים שלא נס ליחם.

אבירם בדואט יחד עם אלעד מגיש סנונית ראשונה מתוך הפרוייקט – מחרוזת "נגנו לי שיר" הכוללת את הלהיטים 'מזלי' של משה גיאת , 'נגנו לי שיר' של דקלון, 'האמונה' של ג'קי מקייטן ועוד…

על הגיטרה והעיבודים הופקד יוחאי ג'רפי, מיקסים ועריכה דיגיטלית: יניב בלאס .

 

חדש שמשון יהושע ודוד לנדסמן אליהו הנביא!                                                                                   

צמד מוסיקאים שמנגנים כבר יחד מזה שנים רבות דוד לנדסמן ושמשון יהושע, יוצאים בקרוב באלבום ולקראתו הם מגישים סינגל בכורה "אליהו הנביא" שמו, מילים מתוך הזמירות למוצאי שבת, הלחן והעיבוד של שמשון והביצוע של דוד.

 

חדש שאני נא דייויד מוסקוביץ You Raise Me Up!                                                                        

הנער המנצח בתחרות הג'ואיש סטאר בארה"ב דייויד מוסקוביץ מגיש ומחדש שיר בשם "שאני נא" או כשמו באנגליתYou Raise Me Up, השיר לראשונה תורגם לעברית, את המילים כתב צביקה בורנשטיין ולעיבוד אחראי נוחי קרון.

 

ידיעות נוספות:

– נספר לכם שבשבוע החולף חגגו הכלייזמרים בצפת בין השאר היה ניתן לראות שם את שולי רנד, מנגני ורקדני אגודת הכלייזמרים בירושלים, חיליק פראנק עם תזמורת הלב והמעיין של נאור כרמי, חנן בר סלע, גיורא פיידמן ועוד רבים וטובים.

– הנער אלעד מור מגיש סינגל חדש למילים שהוא כתב בשם "יבוא היום", הלחן לועזי והעיבוד של אורי כהן.

– הזמר ליפא שמעלצער יצא השבוע בקליפ חדש לשיר שלו מזרח מערב, הקליפ אגב צולם בישראל.

– הזמר שאולי וולדנר יצא בקליפ חדש לשיר "סימן טוב", מתוך אלבומו שיצא ממש בשבוע הקודם..

– הזמר דוד טויטו מגיש סינגל ראשון "מלך", מתוך אלבום שבדרך, עיבוד והפקה מוסיקלית: עמוס כהן.

מזל טובים:

למנהל התוכניות אבי רוזן לרגל הברית לבנו יוסף שלום נ"י בשבת זו.

לישראל פרנס לרגל בואו של אביאל בברית האירוסין.

למנהלו האישי של ליפא שמעלצער מוישי שטיין לרגל הולדת הבן.

ליוסי חיים לרגל יום הולדתו ה….טוב לא נספר לכם…

לעורכת המהדורה המרכזית אסתי פלד לרגל הבר מצווה לבנה שתתקיים השבוע.

להרשי (צבי) יורוביץ מ"וינטר קלאב" לרגל נישואיו שיתקיימו השבוע ביום שלישי.

למשפחת הרשקוביץ המורחבת ולסבתא לרגל הולדת הבן/הנכד ולברית שהתקיימה בשבת זו.

לזמר דוד שטיין (מארה"ב) לרגל הולדת בנו.

לירוחם ממקהלת פרחי שירה חדשה לרגל בר-המצווה.



0 תגובות